fbpx

Er du Logoz nye CRM-konsulent?

Logoz har jobbet med kommunikasjon og salgsfremmende tiltak for hovedsakelig bilbransjen i Norge siden 1994. Byrået er ikke et tradisjonelt reklamebyrå, men har spisset seg mot bilbransjen og utviklet egne systemer og kurs innen markedsføring og kommunikasjon spesialtilpasset bransjen. Firmaets gode blanding av erfaring, ung spirit og dyktige underleverandører sørger for at deres oppdragsgivere får tjenester som gir effekt og verdifulle konkurransefortrinn.

Logoz ser nå etter en CRM-konsulent til sitt team av flinke folk. På grunn av høy aktivitet og økende arbeidsmengde, ser de nå behovet for en dedikert ressurs på CRM. Om du ønsker å utvikle deg innen CRM og kampanjearbeid, kan dette være stillingen for deg!

Som CRM-konsulent vil du få en operativ rolle, med ansvar for oppsett av kampanjer i ulike systemer, som Mailchimp og Loopify. Du vil jobbe med både enkeltstående kampanjer og faste markedsaktiviteter. Det kan være å bygge opp landingssider eller utsendelser av nyhetsbrev. Det meste er modulbasert og bygges opp ut i fra maler. Du vil med andre ord ikke jobbe kreativt med design og lignende, men det kan være behov for å bytte ut bilder og tekst for å tilpasse innholdet til ulike formater. Derfor vil det være en fordel om du er god på tekst, men dette er ikke et krav. Stillingen passer godt for deg som er strukturert og nøyaktig, da en del av jobben vil være å segmentere kundelister og distribusjonslister i forbindelse med kundenes kampanjeaktiviteter. Det kan bli aktuelt med noe kundekontakt.

  • Vi ser for oss at du har relevant utdannelse og noen års erfaring fra stillinger innen digital markedsføring, CRM, dialog eller lignende. Erfaring kan kompensere for manglende relevant utdannelse
  • God kompetanse i Excel
  • Erfaring med kampanjesystemer. Logoz bruker i dag Loopify og har tidligere brukt Isave.
  • Det vil være en fordel om du har litt erfaring fra CMS-systemer og administrering av sider i Facebook, men dette er ikke et krav
  • God skriftlig fremstillingsevne er et stort pluss
  • Du trives med å jobbe i team og har gode samarbeidsevner, samtidig som du er selvgående og tar initiativ for egne oppgaver
  • Du er nøyaktig, strukturert og kvalitetsbevisst
  • Du har interesse for faget ønsker å utvikle deg også innenfor andre fagområder enn ditt eget. Du synes at kunnskapsdeling er viktig på en arbeidsplass

Logoz holder til i flotte og moderne lokaler sentralt i Oslo, i kontorfellesskapet Spaces i Kvadraturen. Teamet består i dag av 8 personer, men det er planlagt å utvide med flere flinke folk den nærmeste tiden. Dagens ansatte har bred kompetanse innenfor fagområder som digital markedsføring, innholdsproduksjon, utvikling, grafisk design og CRM. De er en sammensveiset gjeng som har det hyggelig sammen på jobb. Her samarbeides det tett om alle pågående aktiviteter, samtidig som hver enkelt har selvstendig ansvar for sine oppgaver. Arbeidsmiljøet er forøvrig preget av god takhøyde og stor frihet til å gjøre ting på sin egen måte.

Stillingen er et engasjement i 3 måneder, med ønsket oppstart i mars/april. Omfang vil være mellom 60-100%, litt avhengig av kandidat. Det er gode mulighet for utvidelse av stillingsprosent og forlengelse av engasjementet, evt. fast ansettelse etter hvert.

LES MER OG SØK

Søknadsfrist

Snarest

Oppstart

Mars/april 2020

Type stilling

Engasjement

Se også:

Se flere ledige stillinger
By |10. desember, 2019|Ledige stillinger|