fbpx

Reprise Digital søker Paid Social Specialist

Vi søker en erfaren Paid Social Specialist som vil være med på utviklingen og bygge Norges råeste social avdeling i Reprise Digital sitt Performance byrå. Har du god erfaring med planlegging og gjennomføring av vellykkede kampanjer? Da anbefaler vi deg å lese videre!

Reprise Digital har bedt Medievikar om å bistå i rekrutteringen, derfor ber vi om at du sender din søknad direkte til Medievikar. Vi anbefaler at du søker snarest da intervjuer blir holdt fortløpende. Stillingen er fast. Har du spørsmål til stilingen eller vil ta en prat? Send gjerne en mail til: maren@medievikar.no, eller ring: 472 08 787.

Hvem vi er:
Reprise Digital er et globalt digitalt byrå med mer enn 3100 spesialister, der ca. 40 er basert i Norden. I Reprise er vi en del av det globale Reprise nettverket og vi samarbeider ofte på tvers av landegrenser, og spesielt med de andre nordiske landene. Våre kunder er alt fra mindre, lokale bedrifter og nettbutikker til større globale brands som omsetter for flere milliarder kroner årlig.

Det er 14 ansatte i Reprise Digital Norge og 3 på Social Media teamet. Hos oss er du en del av et ungt, dynamisk miljø med høyt fokus på både det faglige og sosiale miljøet. Vi holder til i nye lokaler på Aker Brygge og kan tilby gode betingelser til rett person.

Miljø og kultur:
Reprise har en tydelig og sterk bedriftskultur som ser deg og dine behov. Her vil du møte dyktige og engasjerte kollegaer som utfordrer deg, og som er klare for å bli utfordret i retur.

Vi fokuserer på å løse utfordrende oppgaver som et team. Jobben gir mulighet for faglig og personlig utvikling, hvor din innsats har stor påvirkning på selskapets og avdelingens resultater.

Hos oss venter spennende og varierte arbeidsoppgaver.

Hvem vi tror du ligner på:

  • Du er resultatorientert og har god erfaring med planlegging og gjennomføring av vellykkede kampanjer (Paid Social).
  • Du har betydelig kunnskap om strategier (Paid Social), og erfaring i å jobbe med komplekse kampanjer på tvers av flere områder.
  • Du har evnen til å bygge gode kunderelasjoner og har sterke kommunikasjonsevner, inkludert evnen til å analysere data og omsette den til gode strategiske løsninger for kunden.
  • Du er proaktiv, selvdreven og har erfaring med å jobbe i et dynamisk og fartsfylt miljø.
  • Du er sterk faglig og motivert til å bidra med læring og utvikling i teamet.
  • Du brenner for Paid Social og er aktivt interessert i å holde deg oppdatert på den siste utviklingen og beste praksis innen digital markedsføring.
  • Du har sterke organisatoriske ferdigheter og har en strukturert tilnærming

Du vil:

  • Lede eksisterende kunder og sikre at ytelsen er på et best mulig nivå, gi strategisk og taktisk veiledning om beste praksis og levere på avtalt KPI.
  • Ha god oversikt på tvers av porteføljene, sikre at kvalitetsnivået er som forventet, at oppgavene koordineres og nødvendige justeringer foretas etter behov, for å møte kundens forventninger.
  • Samarbeide og jobbe sømløst med tverrfunksjonelle team, inkludert Paid Search, SEO, CRO / UX, og adressable team.
  • Drive innovasjon / vekst og sikre at anbefalinger for beste praksis gjennomføres på tvers av kundeporteføljen.
  • Bidra til gode arbeidsforhold og tilby veiledning og støtte rundt betalte sosiale medier-prosjekter.

Det du trenger bortsett fra lidenskap for SOCIAL:

  • 1-2+ års erfaring i en Paid Social-rolle (eller tilsvarende).
  • Gjerne bachelor/master i markedsføring eller lignende.
  • Erfaring med kontoutvikling gjennom innovasjon, optimalisering og testing.
  • Erfaring med forskjellige plattformer (Paid Social), kommersiell modellering og prognoser.
  • Selvdreven med evne til å jobbe både selvstending og som en del av et team.
  • Utmerkede organisatoriske og analytiske ferdigheter, sterk oppmerksomhet på detaljer og nøyaktighet når du arbeider med tall.
  • Solide skriveferdigheter og evne til å produsere presentasjoner og rapporter av høy kvalitet.
  • Erfaring med forskjellige attribusjonsmodeller og utfordringer de presenterer.
  • Erfaring med å jobbe i et fartsfylt og dynamisk miljø.

Hvis du kjenner deg igjen i de fleste punktene ovenfor vil vi gjerne høre fra deg.

Hvorfor jobbe hos oss?
I Reprise Digital feires suksess og hardt arbeid belønnes. Våre mennesker er smarte og drevne, alle jobber sammen mot ett felles mål.

Du vil være en del av et ungt og moderne fagmiljø som ønsker å bli de beste innenfor sitt fagfelt.

Vi forplikter oss til å sikre at du fortsetter å lære og øke kompetansen din, mens du jobber for å nå dine karrieremål. I tillegg vil du ha det gøy mens du gjør det.

Slik søker du:
Søk ved å sende oss en kort søknad og din CV. Du trenger ikke å skrive en lang søknadstekst, men vi vil gjerne at du kort begrunner hvorfor du er den rette for denne stillingen og informerer om hvor raskt du kan tiltre. Aktuelle kandidater blir kalt inn til intervju fortløpende, du oppfordres derfor til å søke snarest! Alle henvendelser og spørsmål vedrørende stillingen eller rekrutteringsprosessen rettes til Maren i Medievikar, mail: maren@medievikar.no.

SØK HER

Oppdragsgiver:

Søknadsfrist

Søk snarest, stillingen er aktiv

Foretrukket oppstart

Så fort som mulig/etter avtale

Omfang

Fast

Se også:

Se flere ledige stillinger